Wysłany: Sob Cze 27, 2009 9:52 pm Temat postu: Fishing Mart
Witam,
Około 3 tygodni temu zakupiłem sprzęt wędkarski w wyżej wymienionym sklepie. Po dotarciu paczki do mnie od razu bylem rozczarowany... Zrobiłem zakupy za prawie 400zl, były to głównie różne gumy, główki, przypony na szczupaka i jedna żyłkę. Po otworzeniu paczki ze sprzętem zauważyłem ze brakuje kilku rodzai gum jak i niektóre haczyki od główek miały powyginane haki... To nie wszystko najgorsze co trafiło mi się w tej paczce była żyłka za która zapłaciłem prawie 15zl. Na opakowaniu pisało, ze ma wytrzymało¶ć 0.20(4.85kg), w rzeczywisto¶ci po nawinięciu na szpule i pierwszym rzucie żyłka pękła pod ciężarem gumki z 8 gramowa główk±... Zdenerwowany wzi±łem żyłkę w dwie ręce i poci±gn±łem, jakie było moje zdziwienie żyłka pękła jak przystało na ¶rednie 0.08 a nie 0.20!! My¶lałem ze to tylko 20 może 30 metrów było trefne, lecz nie sprawdziłem cale 200m żyłki i w każdym centymetrze pękała jak nitka... Nie pisałem do Fishing Mart o zwrot pieniędzy, ale chyba będę musiał to zrobić. Sam nie wiem co my¶leć o takim sklepie, czy to pojedynczy przypadek czy kto¶ może miał podobne zdarzenie??
Pozdrawiam Daniel
Pozwoliłem sobie przenie¶ć temat do odpowiedniego działu - Pietruch.
Zamki Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Nov 03, 2004 Posty: 2486
Kraj: Polska
Wysłany: Sob Cze 27, 2009 10:11 pm Temat postu: Re: Fishing Mart
fantamasta napisał:
Nie pisałem do Fishing Mart o zwrot pieniędzy, ale chyba będę musiał to zrobić.
A może należało zrobić to przedewszystkim. ?? _________________ Łowię i zjadam ......
farti Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 19, 2003 Posty: 1983
Kraj: UK Miejscowość: ...
Wysłany: Sob Cze 27, 2009 10:30 pm Temat postu:
Dobrze że piszesz o tym tutaj . Może być przydatna taka wiedza gdyby naszło mnie co¶ kupić w tym sklepie. Je¶li zdecydujesz się napisać do nich. Napisz tutaj jak się sprawy potoczyły.
pozdro
fantamasta Operator wędziska
Dołączył: Oct 16, 2007 Posty: 175
Kraj: Polska Miejscowość: Podlasie
Wysłany: Sob Cze 27, 2009 11:45 pm Temat postu:
Wła¶nie teraz nie wiem czy w ogóle przyjm± reklamacje ode mnie... Zdaje mi się ze jest już za póĽno bo żyłkę wyrzuciłem, czę¶ć przynęt została w wodzie, a główki s± w koszu a resztę z nich wyprostowałem... To będzie dla mnie nauczka żeby więcej nie kupywac w Fishing Mart, radze wam tez uważać...
SSG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 02, 2006 Posty: 4828
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 6:39 am Temat postu:
fantamasta napisał:
Wła¶nie teraz nie wiem czy w ogóle przyjm± reklamacje ode mnie... Zdaje mi się ze jest już za póĽno bo żyłkę wyrzuciłem, czę¶ć przynęt została w wodzie, a główki s± w koszu a resztę z nich wyprostowałem... To będzie dla mnie nauczka żeby więcej nie kupywac w Fishing Mart, radze wam tez uważać...
Może inaczej. To będzie nauka by sprawdzać towar w paczkach.
Gdyby¶ sprawdził od razu przy listonoszu i stwierdził braki, to od ręki nie przyjmujesz przesyłki składaj±c reklamację. Nie płacisz za co¶ czego nie ma, nic Cię nie dręczy i nie musisz żalić się na forum.
Chcemy aby firmy były wobec nas uczciwe ale, czy to firma pakowała paczkę? Nie, pakował i wysyłal pracownik. Nie ma możliwo¶ci aby nad każd± paczk± i pracownikiem stał własciciel a ludzie s± różni. Je¶li komu¶ nie chce się pracować to robi to, co Ciebie spotkało. Takie przypadki trzeba ujawniać ale w odpowiednim czasie a nie po tygodniu wędkowania.
Jestem jako¶ dziwnie przekonany, że firma zareagowałaby odpowiednio, gdyby¶ od razu złożył reklamację. Jestem też dziwnie przekonany, że przez brak Twojego zgłoszenia kto inny też się wkurza, bo pracownik, któremu się nie chce wysłał kilka kolejnych paczek. Je¶li jednak sprawa by się powtórzyła, to wtedy jak najbardziej należy informować, że firma jest nierzetelna i dla zdrowia trzeba jej unikać. Brak zamówień skutecznie zweryfikuje jej byt na rynku.
Osobi¶cie nie rozumiem tego dziwnego zjawiska. W sklepie potrafimy wydziwiać, marudzić i dopieprzać się do każdego szczegółu towaru jaki chcemy kupić. Przy paczce zupełnie jakby odbierało rozum.
JKarp Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Dec 13, 2002 Posty: 687
Kraj: Polska Miejscowość: Legionowo
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 9:12 am Temat postu:
Cze¶ć
Może troszkę przekornie ale podepnę się do tematu.
Wiecie w tamtym roku zamówiłem kulki haczykowe Mainline Pro Active Pop-Up- było tego 5 paczuszek.
Straszne było moje zdziwienie jak po otwarciu paczki i sprawdzeniu okazało się, że jednych kulek w pudełeczku było 25 sztuk a innych ok 40 sztuk. Na dokładkę mało było kulek "chodliwych". Po telefonie do sklepu zostałem poinformowany, że kulki pakuj± Anglicy i nie wiadomo z czego wynika ilo¶ć pakowanych kulek. Przyj±łem to za sensowne tłumaczenie. Jakie było moje zdziwienie, jak na targach kupiłem te same kulki pakowane w takich samych pudełeczkach po sam wierzch. Razem z Kolega Sebastianem z Portalu CP dotarli¶my do przedstawiciela Mainlina na Polskę. Kilka słów Pana Hadriana przekonało nas, że kulek powinno być minimum 60 sztuk.
Od tego czasu wiem gdzie mam robić zakupy a gdzie nie robić
JKarp
Pike1 Starszy podbierakowy
Dołączył: Aug 06, 2007 Posty: 106
Kraj: Polska Miejscowość: Mazury
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 9:48 am Temat postu:
Ja mam z goła odmienne zdanie o sklepie Fishing-Mart. Dotychczasowe transakcje ok. Jedynie denerwuje mnie cena i mały asortyment echosond w zestawach. Pozdrawiam.
maxtip Smarowacz kołowrotków
Dołączył: Feb 10, 2007 Posty: 140
Kraj: Polska Miejscowość: Olsztyn
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 10:54 am Temat postu:
SSG napisał:
Chcemy aby firmy były wobec nas uczciwe ale, czy to firma pakowała paczkę? Nie, pakował i wysyłal pracownik.
"Nie!?" - oczywi¶cie, że TAK... firma to nie wpis w urzędzie, numer regon, czy prezio na Majorce... firma to między innymi pan "Miecio" z cieciówki na bramie, po prawej... i je¶li taki pan "Miecio", oficjalnie i ostentacyjnie nadużywa "palca w nosie", słów na "ka..." i "cha...", burz±c wizerunek firmy... to niestety, mimo swoich pozostałych, niezaprzeczalnych walorów, zostanie odsunięty... firma to "rodzina" ludzi my¶l±cych podobnie i maj±cych wspólny cel...
SSG napisał:
Nie ma możliwo¶ci aby nad każd± paczk± i pracownikiem stał własciciel a ludzie s± różni. Je¶li komu¶ nie chce się pracować to robi to, co Ciebie spotkało.
...zgadza się, ale to pracodawca/wła¶ciciel zatrudnia ludzi i niestety, mimo dobrych intencji, to on za nich odpowiada... "Co konia obchodzi, że się wóz wywrócił?" - klient zamawiaj±c towar zawiera "umowę" z konkretn± firm±, a nie z pryszczatym pakowaczem z drugiej zmiany, co se na wakacje, do fajek, przyszedł dorobić...
...takie "wypadki" się zdarzaj± i s± nie do unikniecia... nawet w najlepiej poukładanych firmach znajdzie się "czarna owca", któr± trzeba zwyczajnie "usun±ć"... a nad wizerunkiem firmy nieustannie pracować...
...nawi±zuj±c do zaistniałej sytuacji, jak już koledzy zauważyli, trzeba było temat reklamować i dopiero na tej podstawie wyci±gać wnioski i wydawać opinie... firma z tradycjami, tego typu zarzutów nie zbagatelizuje...
serdecznie pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony przez maxtip dnia Nie Cze 28, 2009 2:07 pm, w cało¶ci zmieniany 1 raz
Monk Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 04, 2002 Posty: 7676
Kraj: Polska Miejscowość: Legionowo
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 11:30 am Temat postu:
SSG napisał:
Nie ma możliwo¶ci aby nad każd± paczk± i pracownikiem stał własciciel a ludzie s± różni. Je¶li komu¶ nie chce się pracować to robi to, co Ciebie spotkało.
¦miała opinia i... cholernie niedorzeczna - aż trudno uwierzyć, że napisana przez Zbyszka.
Czy chciałby¶ mieć firmę, na której wizerunek pracuje taki pakowacz!?
Jako szef kilkudziesięciu pracowników, z wykszałceniem od zasadniczego po wyższe, nie wyobrażam sobie, aby którykolwiek z nich pozwolił sobie na psucie opinii, czy też renomy firmy, któr± wspólnie reprezentujemy. Dlaczego? Z prostego powodu - on da ciała, a ja będę musiał ¶wiecić oczami za grzechy niepopełnione, które niestety będę musiał godnie brać na klatę. Zarówno w niemiłej rozmowie z przełożonym, jak i - co gorsza - z ofiar± nieudolno¶ci mojego podwładnego. Dlatego takie elementy się albo "wychowuje", a je¶li jest to niemożliwe ... eliminuje.
Nie mówię tutaj o przypadkowej wpadce losowej - ta może przytrafić się każdemu, choć ew. recydywa daje do my¶lenia... ;)
Faktem jest, że przesyłka powinna być sprawdzona przy odbiorze od dostawcy, choć je¶li firmie zależy na renomie będzie wiedziała, co zrobić. A kolejna wpadka pakowacza może przyczynić się do tego, że z jego winy, nikt nie będzie wieszał psów na firmie. Osobi¶cie bym powiadomił o tym incydencie - nr pakowacza też powinien gdzie¶ widnić.
fantamasta Operator wędziska
Dołączył: Oct 16, 2007 Posty: 175
Kraj: Polska Miejscowość: Podlasie
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 1:42 pm Temat postu:
Do SSQ w tym jest problem ze przesyłka była wysłana do mojego przyjaciela, który miał mi ja przywieĽć do Anglii. Nie sprawdzał on tej paczki, bo nie kazałem mu tego robić, a po drugie kumpel nie zna się na wędkarstwie... Bylem pewien ze jak kupie sprzęt w Fishing Mart (chyba największy sklep internetowy wędkarski Polsce) to dostane go w stanie nienaruszonym... Ja, gdy otworzyłem paczkę od razu wiedziałem ze brakuje niektórych przynęt, a niektóre z nich nadaj± sie tylko do wyrzucenia... Niestety zawiodlem sie i wiecej nie bede kupywal w Fishing Mart...
Kamil_M Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Dec 05, 2006 Posty: 677
Kraj: Polska Miejscowość: okolice Starachowic
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 3:05 pm Temat postu:
Kupowałem w tym sklepie kilka razy. Trzykrotnie zamówiłem wędki i raz kołowrotek. Nigdy nie było żadnych problemów, towar był taki jaki miał być. Nawet oddawałem wędkę do serwisu gwarancyjnego, my¶lałem że przez sklep internetowy będzie to dlugo trwała, a tu wszystko poszło sprawnie i szybko.
Ale jak widać, różne przypadki się zdarzaj±, więc trzeba uważać.
SSG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 02, 2006 Posty: 4828
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 3:22 pm Temat postu:
Maxtip i Monk. Piszecie to samo co ja tylko innymi słowami. Firma nie pakuje tylko pracownik a pracownik jest taki jakie o nim opinie. Jakby była reklamacja to firma odpowiednio potraktowałaby pracownika a klienta? No cóż, z tym jest różnie. Jedna uzupełnia grzecvznie braki inna chce zatrzeć zły ¶lad a jeszcze inna olewa. Niemniej aby firma mogła się zachować odpowiednio do klienta i pracownika musi wiedzieć o tych zdarzeniach.
Jedno co mogę poradzić Fantamasta, to spokojny i rzeczowy list do firmy. Podaj nr zamówienia i wszelkie dane, nie składaj rekalmacji, nie żal się, przedstaw sprawę tak jak była. Nieskontrolowanie przesyłki jest błędem a za błędy się płaci, niemniej miej na sercu innych, którzy będ± dostawać paczki. Jak jaki¶ pracownik raz "zakręci"ł się koło zamówienia, to uczyni to ponownie. Takie typy należy eliminować.
Ostatnio zmieniony przez SSG dnia Nie Cze 28, 2009 7:13 pm, w cało¶ci zmieniany 1 raz
Jotes Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Feb 27, 2006 Posty: 2207
Kraj: Polska
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 5:56 pm Temat postu:
I ja kupowałem w tym sklepie, ale ja byłem zadowolony z obsługi. Potrzebowałem na gwałtu rety pewne woblery, więc zadzwoniłem do sklepu. Nie wypełniałem żadnego zamówienia na ich stronie - załatwiłem wszystko przez telefon. Moim rozmówc± była bardzo miła i sympatyczna kobieta. Przyjęła zgłoszenie, następnie oddzwoniła do mnie, by sprawdzić, czy aby na pewno ja, to ja. Na następny dzień zadzwoniła ponownie z przeprosinami, że wyst±pi małe opóĽnienie w dostawie, bo akurat nie maj± towaru na stanie. Obiecała mi, że dołoży wszelkich starań, abym dostał wszystko, co zamówiłem i, że już kontaktowała się z dystrybutorem. Za dwa dni ponownie zadzwoniła i oznajmiła mi, że towar został już do mnie wysłany zgodnie z zamówieniem. Byłem bardzo zadowolony i mile zaskoczony, bo zamówione przynęty dotarły - mimo wszystko - na czas.
Ps. SSG, doręczyciele paczek z Poczty Polskiej nie daj± szansy sprawdzenia, czy zawarto¶ć przesyłki się zgadza, czy towar jest w dobrym stanie. Jak zamawiałem nawet echosondę, to stwierdził, iż owszem jest taka możliwo¶ć, ale za 5 zł i na poczcie. Ale może od tamtej pory co¶ się już zmieniło... :roll:
Kurier łaski nie robi, siedzi aż sprawdzę i dopiero kwituję odbiór i wykładam kasę. :
artur Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Oct 08, 2002 Posty: 2182
Kraj: Polska
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 7:16 pm Temat postu:
W FM zakupów nie dokonywałem, więc nie mi się wypowiadać w temacie.
Ze swojej praktyki i do¶wiadczenia: POLECAM KAMIMARKET. Nawet jak trafiła mi się felerna żyłka (około2 tyg wcze¶niej kupiłem tak± sam± SUFIX XCELON) i j± zareklamowałem, nie miałem najmniejszych, powtarzam NAJMNIEJSZYCH problemów ze zwrotem tak żyłki jak i gotówki. Więc jak DLA MNIE KM jeden z czołowych sklepów, inne towary również kupowałem w Kamimarkecie. (Inny prowadzi SIGI z PW, też bardzo solidny. Jeszcze kilka innych jest) to jest KAMIMARKET.
O FM (zawsze, a przy najmniej odk±d pamiętam) kr±żyły informacje że nie do końca obsługa sklepu się wywi±zuje ze swoich obowi±zków. Więc z założenia w FM nie dokonuję żadnych zakupów. To i rozczarowań nie mam. Zreszt± mój BAAAAARDZO ZAPRZYJA¬NIONY sklep w Wyszkowie ma niemalże pełen asortyment czego to dusza wędkarska może zapragn±ć ł±cznie z morskim asortymentem i zazwyczaj w cenie niższej lub porównywalnej do tej w internecie. Więc nie zaprz±tam sobie nadto głowy zakupami internetowymi, kiedy to co potrzebuję ł±cznie z większo¶ci± fanaberii mam pod nosem. A jak Michał czego¶ na stanie nie ma, to jest w stanie w ci±gu 2-óch góra 3-ech tygodni ¶ci±gn±ć mi każd± popierdółkę jaka mi się zarzyczy i zamarzy.
SSG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 02, 2006 Posty: 4828
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 7:30 pm Temat postu:
Jotes napisał:
Ps. SSG, doręczyciele paczek z Poczty Polskiej nie daj± szansy sprawdzenia, czy zawarto¶ć przesyłki się zgadza, czy towar jest w dobrym stanie. Jak zamawiałem nawet echosondę, to stwierdził, iż owszem jest taka możliwo¶ć, ale za 5 zł i na poczcie. Ale może od tamtej pory co¶ się już zmieniło... :roll:
Kurier łaski nie robi, siedzi aż sprawdzę i dopiero kwituję odbiór i wykładam kasę. :
Wierzę, że masz rację. Po prostu nie wiem, nigdy nie miałem takiego problemu i o dodatkowej opłacie nie było mowy. Prawda jest też taka, że dotyczy to paczek pobraniowych a mam zaliczone dwie reklamacje od ręki. W pierwszym przypadku umowa zakupu wyraĽnie nakazywała sprawdzenie zawarto¶ci paczki. Podpisanie i zapłacenie uniemożliwiało reklamacje co do towaru. Gwarancja na towar była ale można było dostać co innego niż się zamówiło i tak własnie się stało. Szybki telefon do firmy, numer zamówienie i okazało się, że doręczyciel PP ma nawet przy sobie specjalne druki reklamacyjne. Drugi przypadek był oczywisty - uszkodzona paczka. Telefon do firmy, pytanie o pakowanie, sprawdzenie, brak kilku rzeczy i znów reklamacja ze zwrotem. Doreczyciel i wtedy miał druczki ale wina spadała już na PP i firma wysł±ła mi ponownie to co zamówiłem. Jaki był los tej uszkodzonej, nie wiem.
W przypadku zwykłych może tak być jak piszesz i z każd± chwil± wydaje mi się to jak najbardziej realne. W końcu to tylko poczta i dlatego jak też z powodu mizeri tej umarłej po trzykroć firmy wolę zapłacić 5zł więcej i pu¶cić kurierem.
Po ostatnich podwyżkach cen na poczcie niektóre zamówienia po wyliczeniu wynosz± mnie 14,60zł na PP za 5kg. Kurier "Siódemka" kosztuje mnie równe 15zł ale za 15kg. :-)
yankee_r Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 11, 2006 Posty: 434
Kraj: Polska Miejscowość: Rybnik
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 8:24 pm Temat postu:
fantamasta napisał:
Do SSQ w tym jest problem ze przesyłka była wysłana do mojego przyjaciela, który miał mi ja przywieĽć do Anglii. Nie sprawdzał on tej paczki, bo nie kazałem mu tego robić, a po drugie kumpel nie zna się na wędkarstwie... Bylem pewien ze jak kupie sprzęt w Fishing Mart (chyba największy sklep internetowy wędkarski Polsce) to dostane go w stanie nienaruszonym... Ja, gdy otworzyłem paczkę od razu wiedziałem ze brakuje niektórych przynęt, a niektóre z nich nadaj± sie tylko do wyrzucenia... Niestety zawiodlem sie i wiecej nie bede kupywal w Fishing Mart...
trzeba było powiedziec żeby ci przysłali do UK,ja kupuje u nich całkiem sporo,nigdy nie bylo problemów. Nawet jak zamówiłem przez neta kręciołek i powiedziałem że odbiore osobi¶cie jak bede ze zlotu wracał(Oczków) to mi go zostawili w sklepie czego raczej nie robi±(sklep inernetowy to inna bajka od tego tradycyjnego) Do Anglii tez wysyalali bey problemow i wszstko sie zgadzalo. Ja tam na nich nie moge zlego slowa powiedziec. _________________ Kobiety trzeba trzymać krótko ! Najwyżej dwa tygodnie.
wiechu Nastawiacz podpórek
Dołączył: Nov 04, 2007 Posty: 40
Kraj: Polska
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 10:38 pm Temat postu:
Kupuję w tym sklepie już pewnie 5 lat- zamawiałem kilkan¶cie przesyłek ) od kijków i kołowrotków po drobnicę) i zawsze się zgadzało - z zamówieniem - firma jak najbardziej solidna - raz miałem przypadek ze nadpłaciłem bodajże 7 zeta to zaraz odesłali na konto. Oczywi¶cie także miałem pewne obiekcje do sklepu internetowego (pana Gawlika) ale po moim mailu zaraz szybko mi odpisał i wytłumaczył w czym rzecz. Dlatego zawsze kiedy co¶ nie gra musimy kontakotwać się ze sprzedawc±
rom71 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jul 23, 2006 Posty: 831
Kraj: Polska Miejscowość: Kaczyce
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 6:58 pm Temat postu:
Ja kupuję w tym sklepie różne rzeczy wędkarskie, i jestem zadowolony z tego sklepu.
wedkarz1234 Skrobacz pospolity
Dołączył: Oct 28, 2006 Posty: 32
Kraj: Polska
Wysłany: Wto Cze 30, 2009 2:07 pm Temat postu:
Nie mogę złego słowa powiedzieć o kupowaniu w tym sklepie, nie wierzę że takie zaj¶cie mogło mieć miejsce
snoek Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 09, 2005 Posty: 231
Kraj: Belgia Miejscowość: Leuven
Wysłany: Wto Cze 30, 2009 9:49 pm Temat postu:
fantamasta napisał:
Do SSQ w tym jest problem ze przesyłka była wysłana do mojego przyjaciela, który miał mi ja przywieĽć do Anglii. Nie sprawdzał on tej paczki, bo nie kazałem mu tego robić, a po drugie kumpel nie zna się na wędkarstwie... Bylem pewien ze jak kupie sprzęt w Fishing Mart (chyba największy sklep internetowy wędkarski Polsce) to dostane go w stanie nienaruszonym... Ja, gdy otworzyłem paczkę od razu wiedziałem ze brakuje niektórych przynęt, a niektóre z nich nadaj± sie tylko do wyrzucenia... Niestety zawiodlem sie i wiecej nie bede kupywal w Fishing Mart...
Hmmm a nie myslales o zkladaniu zamowienia w jakims angielskim sklepie ? Paczka doszlaby szybciej i byloby mniej problemow.
SSG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 02, 2006 Posty: 4828
Wysłany: Wto Cze 30, 2009 10:25 pm Temat postu:
snoek napisał:
fantamasta napisał:
Do SSQ w tym jest problem ze przesyłka była wysłana do mojego przyjaciela, który miał mi ja przywieĽć do Anglii. Nie sprawdzał on tej paczki, bo nie kazałem mu tego robić, a po drugie kumpel nie zna się na wędkarstwie... Bylem pewien ze jak kupie sprzęt w Fishing Mart (chyba największy sklep internetowy wędkarski Polsce) to dostane go w stanie nienaruszonym... Ja, gdy otworzyłem paczkę od razu wiedziałem ze brakuje niektórych przynęt, a niektóre z nich nadaj± sie tylko do wyrzucenia... Niestety zawiodlem sie i wiecej nie bede kupywal w Fishing Mart...
Hmmm a nie myslales o zkladaniu zamowienia w jakims angielskim sklepie ? Paczka doszlaby szybciej i byloby mniej problemow.
Ceny s± zaporowe.
psulek Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 23, 2006 Posty: 287
Kraj: Polska Miejscowość: Puławy/Warszawa
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 8:07 am Temat postu:
S±dzę że dyskusja tutaj trochę bł±dzi. Ustalmi kilka faktów:
1. Fishing Mart, jak sam kto¶ zauważył to duża firma, z duż± ilo¶ci± klientów.
2. Nikt nie jest idealny, a wpadki się zdarzaj±. Też prowadzę sklep i nie zawsze wszystko działa tak jakbym ja chciał (i klient też).
3. Wyznacznikiem jako¶ci sklepu nie jest to, że pojedyńcze zamówienie zostało spaprane. Wyznacznikiem jako¶ci jest to, jak klient został potraktowany poĽniej - czy sklep uznał swoj± winę i czy naprawił szkodę.
4. Fantamasta nie dał szansy sklepowi na naprawienie szkody bo nie złożył reklamacji, chyba nawet nie próbował.
Na przyszło¶ć - lepiej skontaktować się ze sklepem i próbować sprawę wyja¶nić. Jak wspomniałem wcze¶niej - POMYŁKI SIĘ ZDARZAJˇ - pytanie tylko co zrobi sprzedawca - bo jak idzie w zaparte i twierdzi że wszystko OK, to co¶ jest nie tak.
Co do sprawdzania towaru przed zapłat±, to jest to czysta fantasmagoria. Kolejno¶ć jest taka Zapłata-> Sprawdzenie zawarto¶ci z faktur±/zał±czon± specyfikacj±/rachunkiem -> Nie zgadza się -> Protokół wykazuj±cy niezgodno¶ci-> Reklamacja/Sprawa w s±dzie. Sprawa jest wtedy ewidentna i zazwyczaj nie ma kłopotu. Przecież do póki nie zapłacisz, przesyłka nie jest twoja i nie masz prawa jej otwierać. Usługa sprawdzenia zawarto¶ci na poczcie działa na tej samej zasadzie - musisz zapłacić, ale do paczki zał±czony jest deklaracja zawarto¶ci (lista)- wypełnia go nadawca. Po zapłacie możesz w obecno¶ci pracownika poczty sprawdzić zawarto¶ć i od razu ustalić odstępstwa.
Ewentualnie jeżeli paczka jest mocno uszkodzona, to można jej po prostu nie przyj±ć.
Fantamasta - napisz co to za żyłka była w kwestii przestrogi.
Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez psulek dnia Czw Lip 02, 2009 11:09 am, w cało¶ci zmieniany 2 razy
sacha Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Oct 30, 2002 Posty: 3612
Kraj: Polska Miejscowość: W-wa
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 9:27 am Temat postu:
Monk napisał:
¦miała opinia i... cholernie niedorzeczna - aż trudno uwierzyć, że napisana przez Zbyszka.
Czy chciałby¶ mieć firmę, na której wizerunek pracuje taki pakowacz!?
Jako szef kilkudziesięciu pracowników, z wykszałceniem od zasadniczego po wyższe, nie wyobrażam sobie, aby którykolwiek z nich pozwolił sobie na psucie opinii, czy też renomy firmy, któr± wspólnie reprezentujemy.
Nie tak bardzo niedorzeczna jakby mogło się wydawać.
Nie tak dawno jedna z firm rozprowadzaj±ca sprzęt po sklepach i hurtowniach przez jedn± z firm kurierskich zauważyła nieprawidłowo¶ci,a w zasadzie zarz±d zauważył że kto¶ "kręci lody"na boku.
Okazało się że kto¶ kto prowadził nadzór nad pakowaniem w porozumieniu z kierowc± firmy kurierskiej dopakowywał do wysyłek towar extra i to jeszcze najdroższy.Straty w firmie a zyski poza firm± :roll: wyniosły........dużo :evil:
Człowieka razem ze wspólnikiem z firmy na oczach kilkudziesięciu pracowników wyprowadziła Policja a Prokuratura postawiła zarzuty za które kilka lat można dostać.
I gdzie tu jest miejsce na dobr± opinię? :roll:
wiechu Nastawiacz podpórek
Dołączył: Nov 04, 2007 Posty: 40
Kraj: Polska
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 8:33 pm Temat postu:
:evil:
w takim kraju kolego żyjemy - s± ludzie ( a s±) i je¶li kogo¶ nie okradn± Ľle ¶pi±
:evil:
Bobex Łowca Jazia
Dołączył: Nov 02, 2006 Posty: 137
Kraj: Polska Miejscowość: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 1:10 am Temat postu:
Ja kupuje w tym sklepie bardzo dużo i często i nie narzekam. Paczka przychodzi szybko i jest wszystko ok. _________________ Tylko Spinning .
ma_ko Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 22, 2005 Posty: 258
Kraj: Polska Miejscowość: POZNAŃ
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 5:29 pm Temat postu:
Kupowałem w tym sklepie wiele razy i zawsze 100% satysfakcji... _________________ SEEKER
"Best of the Best"
pstrongmen75 Młodszy podbierakowy
Dołączył: Jan 28, 2007 Posty: 103
Kraj: Polska Miejscowość: Staszów
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 6:53 pm Temat postu:
Czytaj±c wypowiedzi moich poprzedników trudno doszukać się słów krytyki pod adresem FM. Zatem moim zdaniem, "wpadka" opisana w temacie to ewidentny wypadek przy pracy. Rzecz jasna jeżeli takowe niewywi±zanie się z umowy klient-sprzedawca miało miejsce, należałoby to niezwłocznie zgłosić do włodarzy firmy. Ja osobi¶cie kupuję w FM od jaki¶ 5 lat, sprzęt ma¶ci wszelakiej i jeszcze nigdy nie zdarzyła mi się podobna historia. Raz jedyny tylko pamiętam spo¶ród sporej ilo¶ci zamawianych ripperów, jeden był w innym kolorze niż ten który zamówiłem...Ogólnie jestem zadowolony i polecę każdemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Za tre¶ci głoszone na forum dyskusyjnym odpowiedzialno¶ć ponosz± ich autorzy.
Korzystaj±c z forum akceptujesz ten REGULAMIN System pomocy - FAQ
Wszystkie teksty i zdjęcia opublikowane w portalu s± utworami w rozumieniu prawa autorskiego i podlegaj± ochronie prawnej. Kopiowanie, powielanie, "crosslinking" i jakiekolwiek inne formy wykorzystywania cudzej własno¶ci intelektualnej i twórczej bez zgody wła¶cicieli praw autorskich s± zabronione prawem.
Wszelkie znaki towarowe s± własno¶ci± ich prawowitych wła¶cicieli, za¶ ich użycie dozwolone jest wył±cznie po uzyskaniu zgody.