Poprzedni temat :: Następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 5:51 pm Temat postu: Problem z kołowrotkiem Jaxon Tronx FD |
|
|
Witam Bractwo Wędkarskie!!!
Mam pytanie do szanownych kolegów, którzy posiadaj± na wyposażeniu w/w kołowrotek. Mianowicie zauważylem, że owy Tronx ma pewn± duuuużo wadę konstrukcyjn± - mianowicie pokrętło hamulca w werji FD jest Ľle wyszlifowane i barczo często podczas "zwijania" (¶rednio raz /10 rzutów) żyłka haczy o to pokrętło, co skutkuje jednym wielkim mętlikiem. Pytam, bo zastanawiam się, czy jest sens oddawać mój kołowrotek do naprawy gwarancyjnej czy lepiej od razy poprosić o zwrot pieniędzy.
Dodam jeszcze, że ogl±dałem w sklepie wędkarskim inne Tronx'y FD i wszystkie miały wadliwe pokrętła.
Dzieki za odpowiedĽ:
mikefish |
|
|
Slider Hodowca rosówek
Dołączył: Dec 30, 2006 Posty: 27 Ostrzeżeń: 1
Kraj: Polska Miejscowość: Warszawa |
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 5:57 pm Temat postu: |
|
|
Niech ci oddadz± pieni±dze jak masz taka możliwo¶ć i kup sobie tylko zdala od Jaxona. Mozesz kupić fajny kołowrotek spinningowym Dragona wprowadzony na 2007 rok.
Pozdrawiam
Slider _________________ Spinning to moje życie |
|
|
radek1 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jul 16, 2006 Posty: 442
Kraj: Polska
|
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 7:46 pm Temat postu: |
|
|
Najpierw musisz sprawdzic czy Ci oddadza kase jeżeli go miałes nad wod± to raczej pozostaje droga reklamacyjna za trzecim razem musza oddac kasę sprawdz warunki gwarancji jak jest taka mozliwo¶c wez pieni±dze i daj sobie spokój z tym modelem. |
|
|
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 8:21 pm Temat postu: |
|
|
Slider napisał: |
Niech ci oddadz± pieni±dze jak masz taka możliwo¶ć i kup sobie tylko zdala od Jaxona. Mozesz kupić fajny kołowrotek spinningowym Dragona wprowadzony na 2007 rok.
Pozdrawiam
Slider |
A jaki model konkretnie polecasz?
POzdrawiam |
|
|
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 8:25 pm Temat postu: |
|
|
radek1 napisał: |
Najpierw musisz sprawdzic czy Ci oddadza kase jeżeli go miałes nad wod± to raczej pozostaje droga reklamacyjna za trzecim razem musza oddac kasę sprawdz warunki gwarancji jak jest taka mozliwo¶c wez pieni±dze i daj sobie spokój z tym modelem. |
Niestety miałem go juz nad wod±....dodam jeszcze że oprócz wadliwego pokrętła, po ok. 2 tygodniach użytkowania odpadł lakier z czę¶ci służ±cej do zamocowania kręcioła do wędziska...no cóż...czego się miałem spodziewać...przecież do Jaxon :-).
Qrde...żałuję zakupu, tym bardziej, że miałem w rękach droższ± tylko o 20zł Okume Electrę :-( |
|
|
radek1 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jul 16, 2006 Posty: 442
Kraj: Polska
|
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 10:37 pm Temat postu: |
|
|
Reklamuj nic innego Ci nie pozostaje. |
|
|
psulek Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 23, 2006 Posty: 287
Kraj: Polska Miejscowość: Puławy/Warszawa |
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 11:22 pm Temat postu: |
|
|
Reklamować trzy razy, za czwartym zaż±dać zwrotu gotówki. Nie s±dzę że dostaniesz kasę ot tak od ręki - prawo w tej sytuacji jest po stronie sprzedaj±cego. Jednak jest co¶ w powiedzeniu, że kto kupuje tanio, kupuje dwa razy.
Pozdrawiam
Paweł |
|
|
radek1 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jul 16, 2006 Posty: 442
Kraj: Polska
|
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 7:24 pm Temat postu: |
|
|
Musz± oddać kasę lub nowy sprzęt bez wad wybór należy do klienta. |
|
|
psulek Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 23, 2006 Posty: 287
Kraj: Polska Miejscowość: Puławy/Warszawa |
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 8:18 pm Temat postu: |
|
|
radek1 napisał: |
Musz± oddać kasę lub nowy sprzęt bez wad wybór należy do klienta. |
Jasne, ale po czwarttm razie - wcze¶niej nikt nie ma takiego obowi±zku.
Pozdrawiam
Paweł |
|
|
Dawid0 Operator wioseł
Dołączył: Mar 12, 2006 Posty: 71
Kraj: Polska Miejscowość: Wadowice |
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 9:38 pm Temat postu: |
|
|
Oddaj ten kołowrotek na gwarancje. Ja bym nie odchodził od Jaxona mam inne kołowrotki tego producenta i s± bardzo fajne wytrzymałe i polecam. Trafile¶ poprostu na trefny model czy serie zdaża sie, ale wedłuk mnie powinni oddać Ci kase jak by nie chceli to zaproponuj zamiane np. Bierzesz inny kołowortek od nich a ten oddajesz i on Ci rożnica naliczaj± b±dĽ oddaja czyli dopłacasz lub oni Ci troche kasy oddajA. Zależy jaka będzie cena tego innego kołowrotka.
Pozdrawaim Dawid0 |
|
|
krzyko Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 12, 2007 Posty: 208
Kraj: Polska Miejscowość: Warszawa |
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 8:22 am Temat postu: |
|
|
Mozna spytać ile dałe¶ za ten wynalazek? Pytam bo odpadaj±cy lakier chyba się nie trafia nawet w kręciołach kupowanych na ulicy. _________________ Wodom cze¶ć! |
|
|
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 11:47 am Temat postu: |
|
|
krzyko napisał: |
Mozna spytać ile dałe¶ za ten wynalazek? Pytam bo odpadaj±cy lakier chyba się nie trafia nawet w kręciołach kupowanych na ulicy. |
Dokładnie 103zł!
Mało tego - w celach informacyjnych (wskazanie prawdopodobnego wyst±pienia wady technicznej całej serii - bo jak napisalem wcze¶niej - sprawdzalem inne tronxy w sklepie i wszystkie były wadliwe) napisałem do centrali Jaxona maila dokładnie opisuj±c problem.
W odpowiedzi kier. serwisu napisał, ze "przecież pokrętło nie nawija żyłki na szpulkę"...niezbyt smieszny żart z jego strony!! (nie wpsomne już o tym, że mój list miał charakter oficjalny, a pan kierownik nawet nie raczył przedstawić się z imienia i nazwiska).
Do niedawna broniłem Jaxona, ale skoro w tak arogancki sposób ironizuj± problemy sprzętowe swoich klientów - no to sorry...czas zmienić diametralnie swoje pogl±dy..
Pozdrawiam:
mikefish |
|
|
moro Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2006 Posty: 410
Kraj: Polska Miejscowość: jezioro, dżungla |
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 1:01 pm Temat postu: |
|
|
Ja mam takiego Tronxa i jest ok. Używam go do odległo¶ciówki.
Może troszkę przyciężki jest, ale może być ;P _________________ Pozdrawiam |
|
|
krzyko Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 12, 2007 Posty: 208
Kraj: Polska Miejscowość: Warszawa |
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 4:07 pm Temat postu: |
|
|
A może warto spróbować skontaktować się z przedstawicielstwem Jaxona na Polskę i podzielić się dowcipem pana kierownika?Wydaje mi się że firma nie jest ¶wiadoma tego jaki ma dowcipny personel. _________________ Wodom cze¶ć! |
|
|
ma_ko Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 22, 2005 Posty: 258
Kraj: Polska Miejscowość: POZNAŃ |
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 5:33 pm Temat postu: |
|
|
Będziesz miał problem ze zwrotem..., po pierwsze przepisy się zminiły od jaki¶ 2 lat i teraz serwis lub sprzedawca nie musi ci wymienic nic na nowe, ale może od usranej smierci reperowac.
Dużo zależy od sklepu w jakim kupiłe¶, jeżeli sklep "kupuje" sporo towaru od jaxona to może ci go wymieni±, ale wł±scicel sklepu musi się zaangażowac. inaczej nic z tego nie będzie bedziesz miał więcej kręcioła w serwisie niż nad wod±.
A najlepiej trzymac się od Sraxona daleko bardzo daleko :evil: _________________ SEEKER
"Best of the Best" |
|
|
radek1 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jul 16, 2006 Posty: 442
Kraj: Polska
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 8:01 pm Temat postu: |
|
|
Przepisy sie zmieniły tylko w tym ,że mnie jako klienta nie interesuje firma czy serwis a tylko sprzedawca on sprzedaje i on odpowiada za towar i on Ci daje nowy czy kase za sprzet , a jak on sie rozliczy ze serwisem czy dana firma to klienta nie interesuje.Sprawdzone , jeżeli ma kto¶ problem zawsze mozna sie zgłosic do rzecznika praw konsumenta jest w każdym starostwie mi pomógł i wygrałem ze sprzedawca nie chodziło o sprzęt wedkarski , ale warto zasiegn±c rady jeżeli sprzedawca jest upierdliwy. |
|
|
tomaszborewicz Hodowca rosówek
Dołączył: Dec 10, 2006 Posty: 26
Kraj: Polska
|
Wysłany: Nie Kwi 01, 2007 11:31 am Temat postu: Uciekaj od jaxona... |
|
|
Post usunięty z powodu naruszenia Regulaminu PW.
Proponuję szybko się z nim zapoznać. Administrator. |
|
|
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 10:10 pm Temat postu: |
|
|
I się zdziwiłem...dzisiaj otrzymalem przesyłk± prosto z Poznania z centrali Jaxona z nowym pokrętłem. Chyba szefostwo firmy czasami czyta posty na internetowych forach na temat produkowanego przez siebie sprzętu....
Tylko nie rozumiem trochę logiki wysyłania małego pokrętła drog± ubezpieczonej paczki za 8zł, skoro można było równie dobrze je przesłac w zwykłym li¶cie za 1,30. A co mi tam....Jaxon opłacił wszystko.
Miły gest z ich strony, jednak ja już zdania na temat tej firmy nie zmienię, a co za tym idzie...nic więcej sygnowane znakiem firmy Jaxon nie trafi w moje ręce.
Pozdrawiam:
miekfish |
|
|
gucio2020 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: May 17, 2005 Posty: 543
Kraj: Polska Miejscowość: Jelenia Góra |
Wysłany: Pią Kwi 06, 2007 10:58 am Temat postu: |
|
|
Mi pod dwóch tygodniach strzeliły dwie "bolonki" Sraxona. Wysmarowałem takie pismo do dystrybutora ( bo tam sklep polecił przesłac reklamacje), że chyba im kapcie pospadały bo kasiore szybciutko sklep oddał _________________ ...::: Gutek :::... |
|
|
bonski ¦.P. - Uczestnik Wiecznych Łowów
Dołączył: Jun 27, 2006 Posty: 1424
Kraj: Polska Miejscowość: Warszawa |
Wysłany: Pią Kwi 06, 2007 11:35 am Temat postu: |
|
|
Czyli Guciu, jaki wniosek. Nie można odpuszczać.
Trzeba pisać pisma, podania. Pracuję jako urzędas to co¶ wiem
na ten temat. _________________ Wszystkie nurty mistyczne wspominały o konieczno¶ci u¶miechu i "obowi±zku rado¶ci".Wędkarstwo nie pozostaje w tyle. |
|
|
gucio2020 Pogawędkowy twardziel
Dołączył: May 17, 2005 Posty: 543
Kraj: Polska Miejscowość: Jelenia Góra |
Wysłany: Pią Kwi 06, 2007 11:25 pm Temat postu: |
|
|
Również mialem okazje sprawdzic się jako "zabiurkowiec". To dobra robota jest, ludki przychodza i co¶ chc± od ciebie... a ty albo dasz albo nie dasz A niech no tylko taki ludek zacznie się siepać to juz jest spalony Lubiałem t± fuche.
Ja z młodszych lat mam do¶wiadczenie, jak cos mi sie psuło to z reklamacj± słałem moja Mamunie. Jak rozdarła kapcia to sami wkładali jej nowy towar do reki. I to jest jakis sposób. Może się wystrasz± a może nie ale dla ¶wietego spokoju załatwi± twoja sprawe _________________ ...::: Gutek :::... |
|
|
mikefish Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jun 02, 2006 Posty: 616
Kraj: Polska Miejscowość: Staniszcze Małe -opolskie |
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 7:52 am Temat postu: |
|
|
Ja ze swojego krotkiego do¶wiadczenia konsumenckiego mogę powiedzieć, że na 99,9% sprzedawców w sposób magiczny działa słowo: Rzecznik Praw Konsumenta - od razu zmieniali ton i kulturę rozmowy:-)
Pozdrawiam:
mikefish |
|
|
Zenon Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 26, 2003 Posty: 3967
Kraj: Polska Miejscowość: GRUNWALD |
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 8:12 am Temat postu: |
|
|
mikefish napisał: |
Ja ze swojego krotkiego do¶wiadczenia konsumenckiego mogę powiedzieć, że na 99,9% sprzedawców w sposób magiczny działa słowo: Rzecznik Praw Konsumenta - od razu zmieniali ton i kulturę rozmowy:-)
Pozdrawiam:
mikefish |
i zdziwiłby¶ się zapewne jak by¶ trafił do sklepu gdzie jest (POWINNO BYĆ)
wywieszona USTAWA o szczególnych warynkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KOdeksu Cywilnego.a dokładnie chodzi o prawa i obowi±zki kupuj±cego j aki sprzedaj±cego .
najczę¶ciej załatwia się sprawy na zasadzie A co ja się będę z koniem kopał zdaj±c sobie sprawę że klient nie zawsze ma rację : |
|
|
Janusz Nawijacz żyłek
Dołączył: Dec 09, 2006 Posty: 138
Kraj: Polska
|
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 7:09 pm Temat postu: |
|
|
Ja tam wiem jedno-nigdy w życiu żadnych jaxonów Dwa razy się nabrałem i koniec z t± firm± |
|
|
|