Poprzedni temat :: Następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gutek Dyrygent holu
Dołączył: Oct 22, 2006 Posty: 196
Kraj: Polska
|
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 6:43 pm Temat postu: Instrukcja do minn kota 40 endura |
|
|
Witam mam ogromn± pro¶bę je¶li kto¶ mam i mógł by mi przesłać instrukcję po polsku. Bo niestety polskiej instrukcji nie ma. |
|
|
CATFISCHDOG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 27, 2009 Posty: 635
Kraj: Polska Miejscowość: Jelenia Góra |
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 8:16 pm Temat postu: |
|
|
PODSTAWOWEINFO
i co by tu jeszcze....
A
czerwony kabelek do plusa, a ten drugi do minusa.
jak złapiesz za tę wajhę co nad tył łodzi w Twoim kierunku wystaje (pod warunkiem prawidłowego zamontowania silnika) a jednocze¶nie siedz±c z twarz± w kierunku dziobu łodzi, praw± dłoń zaci¶nij na wspomnianej i tu uwaga !!!:
- od się - naprzód
- do się w tył
Teraz na serio !
Gutek czas spoważnieć : |
|
|
robin_rb Młodszy podbierakowy
Dołączył: Apr 23, 2006 Posty: 97
Kraj: Polska Miejscowość: Tomaszów Maz. |
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 6:37 pm Temat postu: |
|
|
Pozwólcie Waszmo¶ciowie że wtr±ce swoje trzy grosze.Miałem już 2 minnkoty.W sezonie silnik pracuje codziennie na Sulejowie.Poważnym problemem jest ta nieszczęsna kostka od biegów.Nawala.
Następny problem to pr±dożerstwo. Endura 36 ponadto miała problemy pod większ± falę.Teraz mam silnik polskiej produkcji z Grudzi±dza.ELDOR 3.Pr±du bierze połowę mniej i czę¶ci ewentualnie s± dostępne od ręki i w rozs±dnej cenie.Od siebie polecam.No i ci±gnie jak lokomotywa. |
|
|
LOBUZ Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2005 Posty: 807
Kraj: Polska Miejscowość: ZEBRZYDOWICE |
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 6:46 pm Temat postu: |
|
|
no i ja jeszcze co¶ wtr±ce
pewno na kabelkach jest informacja iż należy zmontować bezpiecznik
w przypadku gdy używa sie danego produktu do trolingowania lub do długotrwałego pływania .
ps.wytrolowałem kiedy¶ fajna MINKOTE ENDURE 50
pozdrawiam lobuz _________________ wszystkie rybki ¶pi± w jeziorze tylko jedna spać nie może . |
|
|
mario_z Łowca Szczupaka i Suma
Dołączył: Apr 16, 2006 Posty: 6560
Kraj: Polska Miejscowość: Lublin |
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 7:17 pm Temat postu: |
|
|
LOBUZ napisał: |
no i ja jeszcze co¶ wtr±ce
pewno na kabelkach jest informacja iż należy zmontować bezpiecznik
w przypadku gdy używa sie danego produktu do trolingowania lub do długotrwałego pływania .
ps.wytrolowałem kiedy¶ fajna MINKOTE ENDURE 50
|
Na co wzięła :?: : _________________ Pozdrawiam
Mariusz
------------------------------------------------------------------
Wszędzie dobrze, ale na rybach najlepiej a spinning to moja druga miło¶ć
|
|
|
gutek Dyrygent holu
Dołączył: Oct 22, 2006 Posty: 196
Kraj: Polska
|
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 9:11 pm Temat postu: |
|
|
To skoro tak na poważnie to kolejno¶ć podł±czania kabelków ma jakie¶ znaczenie. Czy bieg wsteczny można wł±czać od razu z biegu do przodu czy trzeba jako¶ "wyluzować"? |
|
|
CATFISCHDOG Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Apr 27, 2009 Posty: 635
Kraj: Polska Miejscowość: Jelenia Góra |
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 10:45 pm Temat postu: |
|
|
O ile się nie mylę to Endura 40 jest bezstopniowa (płynna regulacja prędko¶ci). W tym układzie "odbijaj±c " gwałtownie z pozycji "naprzód" na pozycję "wstecz" - nie zaskoczy. Przynajmniej przez chwilkę musi znaleĽć się w pozycji "zero".
W starszych Minkotkach - z stopniow± regulacj± prędko¶ci opisany numer był wykonalny. |
|
|
jufu Starszy podbierakowy
Dołączył: Jan 02, 2006 Posty: 110
Kraj: Polska Miejscowość: Wrocław |
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 12:11 am Temat postu: |
|
|
CATFISCHDOG napisał: |
O ile się nie mylę to Endura 40 jest bezstopniowa (płynna regulacja prędko¶ci). |
Płynn± regulację maj± silniki z tzw. maximizerem, a zwykła Endura
standartowo, 5 do przodu 3 do tyłu.
Kostki się pal± jak za szybko się przeł±cza biegi, sam to przerabiałem.
Żadnych bezpieczników się nie zakłada na kable!. |
|
|
indignitas Nastawiacz podpórek
Dołączył: Jan 22, 2010 Posty: 46
Kraj: UE
|
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 11:32 am Temat postu: |
|
|
Witam.
Dodam jeszcze, że w kostkach silników MinnKota, styki pal± się
przy dłuższym pływaniu na maksymalnym, 5 biegu.
Taka ich uroda.
Koszt wymiany to ok. 150 złotych.
Koszt maximizera - 450 złotych.
Przy częstym użytkowaniu chyba lepiej dołożyć te 3 stówy i mieć
wygodę w pływaniu i oszczędno¶ć pr±du. |
|
|
mario_z Łowca Szczupaka i Suma
Dołączył: Apr 16, 2006 Posty: 6560
Kraj: Polska Miejscowość: Lublin |
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 11:42 am Temat postu: |
|
|
CATFISCHDOG napisał: |
O ile się nie mylę to Endura 40 jest bezstopniowa (płynna regulacja prędko¶ci) |
Płynn± regulację maj± MAXUMY, Endura nigdy nie miała. _________________ Pozdrawiam
Mariusz
------------------------------------------------------------------
Wszędzie dobrze, ale na rybach najlepiej a spinning to moja druga miło¶ć
|
|
|
akabar Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Aug 03, 2006 Posty: 1181
Kraj: Polska Miejscowość: Olecko na Mazurach |
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 12:04 pm Temat postu: |
|
|
robin_rb napisał: |
.Teraz mam silnik polskiej produkcji z Grudzi±dza.ELDOR 3.Pr±du bierze połowę mniej i czę¶ci ewentualnie s± dostępne od ręki i w rozs±dnej cenie.Od siebie polecam.No i ci±gnie jak lokomotywa. |
Hm....
Wła¶nie miałem kupić na wiosnę MinKote. I teraz sam nie wiem.
Czy jeszcze kto¶ z Was używał silnika rodem z Grudzi±dza.? _________________ Patrz wyżej, sięgaj dalej.
Pozdrowienia z "Mazurowego Wybrzeża"
Krzychu
|
|
|
jufu Starszy podbierakowy
Dołączył: Jan 02, 2006 Posty: 110
Kraj: Polska Miejscowość: Wrocław |
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 1:36 pm Temat postu: |
|
|
Co¶ mi się wydaje że te silniki z Grudzi±dza to miały poprzedni± nazwę
Mikroma. |
|
|
LOBUZ Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2005 Posty: 807
Kraj: Polska Miejscowość: ZEBRZYDOWICE |
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 8:19 pm Temat postu: |
|
|
może troszku od¶wierze temat i zacytuje to co zdjołem z mojego silnika
-nie jest to Minn Kota ale na wczesniej wymienionym silniku miałem żółt± nalepke na kablach ta jest koloru czerwonego i na niej pisze tak:
ATTENTION
See owner's manual for wirning diagram,and decal
on top of unit for motor voltage. For boat waring
MotorGuide recommends installing 6 guage wire
and manual circut breaker (50 amp)
WARNING!
Disconnect trolling motor from battery
before charging
koniec cytatu z nalepki na kablach mojego silnika
ide zachwile poszukac instrukcji w języku polskim
prosba do adminów -
nie po polskiemu -może ktos przetłumaczy -nie kasować tego posta
Sam jestem ciekaw co tu pisze
pozdrawiam lobuz _________________ wszystkie rybki ¶pi± w jeziorze tylko jedna spać nie może . |
|
|
LOBUZ Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2005 Posty: 807
Kraj: Polska Miejscowość: ZEBRZYDOWICE |
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 9:14 pm Temat postu: |
|
|
jufu napisał: |
Co¶ mi się wydaje że te silniki z Grudzi±dza to miały poprzedni± nazwę
Mikroma. |
a mi się co¶ wydaje że to WRZE¦NIA nie Grudzi±dz _________________ wszystkie rybki ¶pi± w jeziorze tylko jedna spać nie może . |
|
|
LOBUZ Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2005 Posty: 807
Kraj: Polska Miejscowość: ZEBRZYDOWICE |
Wysłany: Wto Lut 02, 2010 9:18 pm Temat postu: |
|
|
LOBUZ napisał: |
może troszku od¶wierze temat i zacytuje to co zdjołem z mojego silnika
-nie jest to Minn Kota ale na wczesniej wymienionym silniku miałem żółt± nalepke na kablach ta jest koloru czerwonego i na niej pisze tak:
ATTENTION
See owner's manual for wirning diagram,and decal
on top of unit for motor voltage. For boat waring
MotorGuide recommends installing 6 guage wire
and manual circut breaker (50 amp)
WARNING!
Disconnect trolling motor from battery
before charging
koniec cytatu z nalepki na kablach mojego silnika
ide zachwile poszukac instrukcji w języku polskim
prosba do adminów -
nie po polskiemu -może ktos przetłumaczy -nie kasować tego posta
Sam jestem ciekaw co tu pisze
pozdrawiam lobuz |
czy nikt z z użytkowników nie jest w stanie tego przetłumaczyć _________________ wszystkie rybki ¶pi± w jeziorze tylko jedna spać nie może . |
|
|
LOBUZ Pogawędkowy twardziel
Dołączył: Jan 31, 2005 Posty: 807
Kraj: Polska Miejscowość: ZEBRZYDOWICE |
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 8:23 pm Temat postu: |
|
|
jufu napisał: |
CATFISCHDOG napisał: |
O ile się nie mylę to Endura 40 jest bezstopniowa (płynna regulacja prędko¶ci). |
Płynn± regulację maj± silniki z tzw. maximizerem, a zwykła Endura
standartowo, 5 do przodu 3 do tyłu.
Kostki się pal± jak za szybko się przeł±cza biegi, sam to przerabiałem.
Żadnych bezpieczników się nie zakłada na kable!. |
czy możesz przetłumaczyć to co zacytowałem. _________________ wszystkie rybki ¶pi± w jeziorze tylko jedna spać nie może . |
|
|
|