Ciekawe skojarzenie: w W¦ pisz± o dolnikach rezonansowych,
że super rewolucja w wędkarstwie itd.
Kilka stron dalej artykuł Jaxona- i wymienione kije z
tym dolnikiem.
Dla mnie do ewidentna reklama.
Pamiętam jeden z pierwszych numerów ¦wiata Spinningu (jeszcze bez muchy) kiedy JóĽwiak z Szymańskim złożyli deklarację, że się brzydz± kryptoreklam±....Dwa lata póĽniej Szymański został vice naczelnym gazetki reklamowej DRAGONA o nazwie Wędkarski ¦wiat... W każdym tek¶cie o sprzęcie, w każdym zestawieniu wędek, pojawiały się DRAGONY!!! Potem pojawił jeszcze się "sklepik" : i gazetka zaczęł± wręcz ociekać komercj±.
A teraz pewnie kto zapłaci, ten ma...
DARAS28 Nastawiacz podpórek
Dołączył: Jan 06, 2007 Posty: 49
Kraj: Polska
Wysłany: Sro Lut 28, 2007 10:27 am Temat postu:
A wystarczy pój¶ć do jakiego¶ hipermarketu i za darmo poczytać sobie wszystkie rodzaje gazet : .
A tak poważnie to faktycznie poziom dzisiejszych wydawnictw niema praktycznie nic wspólnego z tymi z lat 80-tych i pocz±tku lat 90-tych (mam na my¶li WW) kolorowy shi…t bez konkretnej tre¶ci!!!!!, gdzie te kartki z notesu??? Przejmuj±ce wyprawy wędkarskie??? Ciekawe artykuły ucz±ce etyki wędkarstwa, biologii ryb, opisuj±ce ciekawe nowe miejsca (wtedy jeszcze to były nowe ;) ).
A teraz to czasami kupię WMH jak jest film który mi odpowiada, i siedzę przy kompie na wędkarskich portalach – przynajmniej próbuję
Wszystkie czasy w strefie Idż do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Za tre¶ci głoszone na forum dyskusyjnym odpowiedzialno¶ć ponosz± ich autorzy.
Korzystaj±c z forum akceptujesz ten REGULAMIN System pomocy - FAQ
Wszystkie teksty i zdjęcia opublikowane w portalu s± utworami w rozumieniu prawa autorskiego i podlegaj± ochronie prawnej. Kopiowanie, powielanie, "crosslinking" i jakiekolwiek inne formy wykorzystywania cudzej własno¶ci intelektualnej i twórczej bez zgody wła¶cicieli praw autorskich s± zabronione prawem.
Wszelkie znaki towarowe s± własno¶ci± ich prawowitych wła¶cicieli, za¶ ich użycie dozwolone jest wył±cznie po uzyskaniu zgody.